Firma EURODOM s.c. Karol Pogoda, Krzysztof Szostak uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt pn. „Wprowadzenie nowych produktów do oferty EURODOM s.c. poprzez opracowanie oraz wdrożenie strategii wzorniczej”.

Projekt polega na wdrożeniu w firmie EURODOM działań rekomendowanych w strategii wzorniczej. Sporządzenie jej poprzedziło przeprowadzenie audytu wzorniczego, w którym dokonano m.in. analizy wzorniczej w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście przedsiębiorstwa trendów branżowych, analizę potrzeb i oferty pod kątem wykorzystania.

W projekcie przewidziano trzy działania :
– Zakup usług doradczych związanych z przeprowadzeniem audytu wzorniczego
i opracowaniem strategii wzorniczej
– Zakup usług doradczych niezbędnych do wdrożenia strategii wzorniczej, których wdrożenie pozwoli na lepsze dostosowanie firmy do potrzeb, wymagań i oczekiwań klientów oraz wprowadzenie nowych produktów, co w efekcie przyczyni się do poprawienia jej pozycji rynkowej.
– Zakup środków trwałych niezbędnych do zmiany organizacji pracy w firmie, a tym samym rozpoczęcia produkcji własnej i rozszerzenia oferty Wnioskodawcy o nowe produkty w postaci modułowych domków rekreacyjnych w technologii CLT.

Projekt skierowany jest do kilku grup docelowych : klientów indywidualnych (głównie osoby poszukujące domu bardzo ekologicznego, o dobrej charakterystyce energooszczędności) oraz klientów biznesowych (np. prowadzących działalność turystyczną).

Wdrożenie projektu wzorniczego przyniesie firmie EURODOM s.c. szereg korzyści, w tym zwiększenie konkurencyjności, wzrost sprzedaży, optymalizację produkcji, wprowadzenie ekoprojektowania oraz rozwój kompetencji pracowników .

Wartość projektu: 5 341 644.00 zł

Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 2 936 760.00 zł